Καλώς ήλθατε

Καλώς ήλθατε
Σας καλωσορίζουμε στην ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού μας. Το Σχολείο είναι για μας μια μοναδική ευκαιρία να αναπληρώσουμε γνώσεις και να αποκτήσουμε το απολυτήριο του Γυμνασίου. Περιμένουμε τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας και ελπίζουμε να γίνει αφορμή για ενημέρωση, προβληματισμό και ανταλλαγή απόψεων. Η συντακτική ομάδα του περιοδικού.

Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

Με ρώτησαν τι είναι το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας. Να τι απάντησα…

Πήρα απόφαση να κάνω κάτι στην ζωή μου
Να διευρύνω το μυαλό και την ψυχή μου
Αυτό που δεν ήθελα, δεν μου άρεσε σαν παιδί
Αργότερα κατάλαβα πως ήταν λάθος η επιλογή

Έτσι είπα ξαναγυρνάω στα θρανία
Γιατί έχω μια δεύτερη ευκαιρία
Μου δίνει το δικαίωμα αυτό το κράτος
Να διορθώσω του παρελθόντος το λάθος

ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΣ
ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΥΝΑΜΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ


Στην αρχή ήμουν λίγο επιφυλακτική
Έλεγα ποιος ξέρει τι θα συναντήσω εκεί
Θυμάμαι την πρώτη μέρα στο σχολείο
Σ’ αυτήν την ηλικία είναι λίγο αστείο

Πήρα εμπειρίες, πήρα γνώση
Και λυπάμαι που θα τελειώσει
Πιστεύω, αν το αποφασίσεις και εσύ
Επένδυση θα είναι και μάλιστα η πιο σωστή!

ΓΙΑΝΝΑ ΣΤΑΥΡΑΚΗ

1 σχόλιο: